Megállíthatatlanul és teljes erőbedobással megérkezett a nyár hazánkba, s vele együtt a fülledt hőség, amely sok lakástulajdonos otthoni kényelmét megkeseríti.
A probléma megoldásában hasznos segítséget nyújthat a Wilio alkalmazás vagy weboldal, ahol megbízható szakemberekre talál.
Megkérdeztük olvasóinkat, mi a véleményük a Wilio felületéről.
Egyszerű és hatékony
Olvasónk, Gábor hiába küzdött a hőség ellen a régi faablakok bezárásával, be kellett látni, hogy az ablakkeretek nem megfelelően szigetelnek. Hosszas gondolkodás után az ablakok cseréje mellett döntött. Mint utóbb kiderült, jól választott a Wilio segítségével. “Egy ismerősöm ajánlotta az oldalt, hogy ott biztosan megfelelő szakira találok. Válaszoltam pár kérdésre, és már jöttek is az ajánlatok. Kiválasztottam egy jó értékelésekkel rendelkező szolgáltatót, aki pár nap múlva el is végezte a munkát, így búcsút mondhattam a régi ablakoknak.” – mesélte Gábor.
Egy másik esetben Annának volt szüksége gyors segítségre, hogy családjával együtt át tudják vészelni a forró nyári napokat. Anna az interneten keresgélve talált rá a wilio.hu oldalra, majd létrehozott egy megbízást a klíma telepítése és szerelése kategóriában. “Részletesen leírtam, hova szeretnénk beszereltetni a légkondit. 15 percen belül megkaptam az első ajánlatot, amelyetett néhány további is követett. Az egyikük hajlandó volt azonnal házhoz jönni, valamint az ár is megfelelt.”
Az eredmény magáért beszél
Olvasóink mindkét esetben elégedettek voltak a kiválasztott szolgáltatóval. Anna hozzátette: “Pár napon belül megoldódott a problémánk. Teljesen elégedett vagyok a szolgáltatóval és az elvégzett munkával. A jövőben biztosan igénybe veszem még a Wilio szolgáltatásait.”
A Wilio több ezer szolgáltatóval rendelkezik Magyarország és Szlovákia területén, akik több száz sikeres projektet végeztek el, gyorsan és megbízhatóan, az ügyfelek igényeinek megfelelően.
Értékelés
Előnyök:
+ könnyen kezelhető alkalmazás és weboldal
+ az egyes szakemberek és vállalatok átlátható értékelési rendszere
+ gyors regisztráció és megbízás-hozzáadás
+ a szakemberek azonnali reakciói
+ készséges ügyfélszolgálat
+ a szolgáltatók proaktív hozzáállása és munkavégzése
Hátrányok:
– könnyebb lehetne az értesítések közötti eligazodás, különválasztva az egyes szakemberektől érkező üzeneteket a többi értesítéstől