A Bang & Olufsen bemutatja a Beosound A9 és a Besound 2 otthoni hangszórók új generációját.
A Bang & Olufsen örömmel jelenti be a Beosound A9 és Beosound 2 hangszórók új generációját. A két hangszóró nem csak új Black Anthracite, Gold Tone és Natural Aluminium kivitelben lesz elérhető. A Mozart moduláris platformnak hála mostantól csatlakoznak a Bang & Olufsen azon termékeihez, melyek nem csak a jelenlegi, hanem a jövőbeli igényeket és elvárásokat is szem előtt tartják.
„Ma azt ünnepeljük, hogy a két legnépszerűbb otthoni hangszórónkat is úgy alakítottuk át, hogy megfeleljenek a jövő kihívásainak” – mesélte Michael Henriksson, a Bang & Olufsen termékmarketing alelnöke. „Az időtálló tervezés nem csak arról szól, hogy olyan termékeket készítsünk, melyek hosszú életűek, hanem arról is, hogy olyan designt hozzunk létre, amely elvarázsolja az embereket, és akár évtizedekkel később is büszkeséggel tölti el a vásárlókat.”
A Bang & Olufsen Mozart platformjának lényege az innovatív cserélhető modul, mely magas feldolgozási kapacitásának hála sok-sok éven át képes marad a szoftverfrissítések és az új funkciók fogadására. Ha a hálózati vagy a streaming technológia fejlődése miatt a modul valaha elavulttá válna, könnyen kicserélhető lesz a legújabb verzióra. Így évtizedeken át zavartalanul élvezhetjük a kristálytiszta hangminőséget és a páratlan zenei élményt.
Beosound A9 5. Generáció
A Beosound A9 a mai napig meghatározó tagja a Bang & Olufsen termékek időtlen formavilágának. Az eredetileg 2012-ben bemutatott, azóta pedig legendássá vált kör alakú designt Oivind Slaatto tervezte. Manapság is az egyik legnépszerűbb termék, amely töretlenül az innovatív design élvonalában áll. A Beosound A9 részletgazdag és erőteljes hangzásával minden helyiséget képes megtölteni, miközben mindenhová idomuló stílusával bármely otthonban képes megtalálni a helyét.
Megőrizte azokat az eredeti jellemzőket, melyek 10 évvel ezelőtt sikeressé tették és azóta is lenyűgözik a vásárlókat. Azóta természetesen számos csúcstechnológiás fejlesztéssel is gazdagodott. Három új stílusa is megjelent: a Black Anthracite, a Gold Tone és a Natural Aluminium. Az új színek első és hátsó borítása tökéletes harmóniát alkotnak, amely az elegáns tölgy lábakkal és az alumínium felületekkel minden eddiginél stílusosabb összhatást keltenek. A készülék teljes mértékben testreszabható, hogy még a legyedibb elrendezésű otthonokhoz is tökéletesen passzoljon.
Amennyire gyönyörű a Beosound A9, pont annyira könnyű a használata is. A hangszóró felületén az ujjunk csúsztatásával gyakorlatilag egyetlen kézmozdulattal állíthatjuk a hangerőt. A számok léptetéséhez, a szüneteltetéshez valamint a lejátszás elindításához sincs egy koppintásnál többre szükség. A Mozart platformmal a Beosound A9 5. generációja egy még magasabb szintre emelkedett, mely egyértelműen a jövőre alapoz. A moduláris felépítésnek hála a javítás és fejlesztés sem lesz probléma. A folyamatosan fejlődő csatlakozási és kompatibilitási képességeivel és a rendszeresen érkező új szoftveres funkciókkal pedig évtizedekkel később is ugyanolyan élmény lesz a használata, mint a kicsomagolás utáni első pillanatokban.
Beosound 2 3. Generáció
A Bang & Olufsen kínálatának egyik alappillére a Beosound 2, mely egyedi formavilágával és kiemelkedő hangzásával egy rendkívüli multiroom hangszóró. Eredetileg 2016-ban indult hódító útjára, a mostani harmadik generációs verziójával pedig úgy őrizte meg minden ikonikus elemét, hogy közben a Bang & Olufsen újgenerációs hangzásával egy teljesen új szintre lépett.
A Bang & Olufsen védjegyévé vált magas minőségű alumíniumból készült, ikonikus, kúp alakú Beosound 2 már önmagában is figyelemfelkeltő, bárhová is helyezzük a szobában, azonnal magára vonja a tekintetet.
Akárcsak az 5. generációs Beosound A9-nél, a Beosound 2 egyik legnagyobb újítása a Mozart platform bevezetése. A Mozart modul garantálja, hogy a hangszóró és a működtetéséhez szükséges szoftver is hosszú éveken át kifogástalanul működjön. Ezenkívül az eszköz probléma nélkül integrálható a legkülönfélébb luxus multiroom rendszerekbe is.
A már klasszikusnak számító Gold Tone és Natural Aluminium mellé csatlakozott a vadonatúj Black Anthracite stílus. Az új borítás tökéletesen passzol a továbbfejlesztett felhasználói felülethez, mely a mindennapos használatot is még nagyobb élménnyé varázsolja. Mindezeken túl még Active Room Compensation képességgel is rendelkezik, melynek köszönhetően bármilyen térben képes érzékelni a pontos helyzetét, és annak megfelelően tölti meg a helyiséget zenével, így biztosítva mindig a hibátlan hallgatási élményt.
A Bang & Olufsen-ről
A Bang & Olufsen egy luxus audio márka, amit Peter Bang és Svend Olufsen alapított 1925-ben Struerben, Dániában. A két alapító elkötelezettsége és víziója az alapja a vállalatnak mind a mai napig. A Bang & Olufsen közel egy évszázada úttörő az audio technológia terén, és jelenleg is az akusztikus innováció éllovasának számít.
A gyönyörű hang, az időtálló design és a páratlan szakértelem egyedülálló kombinációja jellemez minden egyes Bang & Olufsen terméket mind a mai napig. A cég innovatív és progresszív termékeit világszerte árusítják a Bang & Olufsen boltokban, a bang-olufsen.com-on és számos kiskereskedőknél. A cég mintegy 1000 embert foglalkoztat és több mint 70 országban értékesíti termékeit. A Bang & Olufsen részvényei a NASDAQ Copenhagen A/S-en vannak jegyezve.
A termékek megvásárolhatóak az alábbi partnereinknél:
https://www.denonmarkabolt.hu/
Az alábbi videó megmutatja, hogyan szerelhetjük össze új Bang & Olufsen készülékeinket:
A Lakáskultúra Online ott van a Facebookon és az Instagramon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legújabb lakberendezési trendekért, kreatív ötletekért és a magazinnal kapcsolatos friss infókért, valamint látogass vissza a www.lakaskultura.hu-ra, ahol új lakásokkal, tippekkel várunk minden nap!