Nem volt érzékelhető a válság hatása a Kölni Vásáron
Ismételten bebizonyosodott, hogy Kölni Vásár kulcsfontosságú üzleti terepe a világ bútoriparának – summázta az idei vásár tapasztalatait Gerald Böse a Kölnmesse elnök-vezérigazgatója. Az idén, felülmúlva a korábbi évek adatait, 118 országból 115 ezer látogató volt kíváncsi az 54 országból érkezett 1157 kiállító cégre, melyek az imm Cologne, illetve a LivingInteriors elnevezésű programokon (240.000 négyzetméternyi kiállító területen) vonultatták fel kínálatukat. Az érdeklődők több mint 65 százaléka Németországon kívülről érkezett, Európából, Oroszországból éppúgy, mint a Közel-Keletről, Ázsiából vagy az Egyesült Államokból. A szervezők és a résztvevők nemcsak a látogatottság mértékével voltak elégedettek, de az „üzletkötési kedvvel” is, miközben a látogatók ugyancsak elismerésüket fejezték a rendezvény színvonalát, tartalmát illetően. A Kölnmesse fényében úgy tűnik, a bútoripar és a lakberendezés a gazdasági nehézségek ellenére is sikeres ágazat lesz a világon.
Fotó: Koelnmesse
További Kölni Vásár hírek: Szobák helyett zónák