A technológia személyre szabott ajánlásokkal könnyebbé és szórakoztatóbbá teheti az online vásárlást a lakás berendezésére.
Képkeresés a Google-on túl
A lakberendezésre szakosodott magyarországi online áruházak túlmutatnak már a szöveges keresésen, és mesterséges intelligencián alapuló képkeresést és navigációt kínálhatnak vásárlóiknak.
Sokan le tudják írni, hogy mit szeretnének, de az eddig rendelkezésre álló eszközökkel csak pontos megnevezés vagy termékkód szerint lehetett keresni. Ráadásul a háztartási és lakberendezési cikkeknél bármilyen formai eltérés nagy árkülönbséget is okozhat. Szerencsére a keresett bútorok, a lakás dekorációs tárgyak online felületen való megtalálása már nem korlátozódik csupán a leírások, kért kritériumok keresősávba való beírására vagy a Google-re.
A kép szerinti keresés lehetőséget nyújt a felhasználónak, hogy akár számítógépről, akár okostelefonról feltöltse a keresett termék fotóját az oldalra, és pillanatokon belül a funkció megkeresi azt a terméket, vagy ahhoz hasonlót, és a keresőlistán láthatja a magyarországi home&deco üzletek ajánlatait.
A kép szerinti kereséssel harmonikusan kiegészül a kényelmes online vásárlás a hagyományossal. Az online vásárlók most a kívánt, elképzelt és óhajtott lakberendezési tárgyakat, cikkeket nem szavak, hanem képek segítségével könnyen megkereshetik.
A képkereső funkció pár másodperc alatt több mint ezer ajánlatot is képes adni.
Mindmáig az online felületen történő vásárlás két képkeresési eszközt tartalmazott: az online kereskedők által biztosított termékfotókat és az általános képkeresést, mint pl. az Amazon, Alibaba program kínálata. De ezek csak nagy vonalakban tükrözték csak a kívánt terméket. A részletek elvesztek az általánosságokban, s így az eredmény sem volt mindig tökéletes. A www.biano.hu oldalon kínált vizuális lehetőség fő célja, hogy kombinálja az eddigi lehetőségeket, hogy minél pontosabb, tágabb kínálatot kapjon a felhasználó.
Neuronhálózat a bútor vásárlásban?
Az online világban manapság a legfontosabb az egyszerű kezelhetőség és átláthatóság. A BIANO ezek elvek alapján dolgozta ki a mesterséges intelligencián alapuló képkeresési technológiát, amelyet 100%-an a magáénak mondhat. Ez az egyedi, eredeti megoldás képes a fotók egyenkénti elemzésére. Külön érdekesség, hogy a BIANO egy több funkció végrehajtására képes neuronhálózatot tervezett. Minden hálózatnak megvan a maga szerepe – pl. az egyik hálózat megtalálja az objektumot a képen, egy másik azonosítja annak leírását, egy másik ellenőrzi a végeredményt stb.
A BIANO képkereső egyszerre több webshop kínálatából kutat, összehasonlítja az árakat, megkeresi a legmegfelelőbb ajánlatot, így a felhasználó kényelmesen kiválaszthatja a neki legmegfelelőbb kínálatot, így tételesen megkönnyítve a felhasználó dolgát. A fotókeresés tehát ideális eszköze lehet a home&deco online szolgáltatóknak, hisz ezzel a lehetőséggel még inkább vonzani tudják ügyfeleiket.
Ezzel a lehetőséggel a kiskereskedők is előnyt élvezhetnek, különösen a nemzetközi kereskedelemmel foglalkozó webshopoknak nagy segítség ez, ugyanis a BIANO adta kínálat a termékeket fotók szerint osztályozza, és így megszűnnek a nyelvi nehézségek is.
Online inspiráció otthonához – hatalmas kínálattal
A magyar vásárlók most kényelmesen, egyszerű módon vásárolhatják meg az interneten kívánt bútoraikat, újíthatják fel otthonaikat. A kényelmes, otthonról végezhető shoppingolás iránt egyre inkább növekvő igényt számos piaci szereplő próbálja kihasználni és sorra nyílnak a webshopok a lakberendezés területén is. Ez a hatalmas választék megnehezíti a döntést. Ebben segít a BIANO.hu home & deco inspirációs platform, hisz egy letisztult felületen összesíti a hazai és nemzetközi lakberendezési kiskereskedők ajánlatait.
A 2020 augusztus elején indult keresőplatform olyan nemzetközi szaküzletek ajánlatait gyűjtötte össze, mint pld. a Vida XL, Expedo, Bonami, 4home, Butlers, Market Market, AliFurniture, Beans, Wine Rack Shop, Brimo – és a lista folyamatosan nő. A BIANO.hu már 500.000 lakberendezési, kertészeti, udvari, irodai terméket jelenít már meg.
(PR cikk)