A japános hangzású Ora Ito művésznév tulajdonosa Ito Morabito, a francia származású fiatalember, aki 1977-ben született Párizsban. Tízéves korában Philippe Starck és Le Corbusier munkáit csodálta, s bálványozta Keith Haring amerikai festőt.
Ora Ito tudja, mire vevők az emberek. Kimaradva az iskolából, elhatározta, hogy – Ora Ito néven – saját védjegyet tervez. Kezdetben a kortárs generáció márkáihoz – Nike, Vuitton, Bic és Apple – tervezett termékeket, amelyek a valóságban nem léteztek. Mindazonáltal hamis hirdetéseket kreált hozzájuk, és közzétette azokat különféle magazinokban és a saját honlapján. A kitalált termékkollekció körbejárta a világot, amelyre ma már úgy tekintenek, mint az első eredeti virtuális védjegyre. Amikor az emberek világszerte elkezdték rendelni a fiktív termékeket az interneten, a nagy márkák felhívták Ora Itót, és megkérték, dolgozzon velük. A fiatalemberből egy pillanat alatt médiasztár lett; az Ora-Ito márkanév pedig diadalmasan körbejárta a világot.
A következő figyelmet érdemlő vállalkozások egyike volt a Párizs 2010 Vízió, melyben az egész város haszonbérletté változik, és a párizsi nevezetességek hatalmas vállalatok hirdetőtábláivá válnak – a Diadalív egy 3D-s Nike óriásplakát, az Eiffel-torony pedig Yves Saint Laurent tulajdona lenne. Ora Itot multimédia művésznek tartják, hiszen letette névjegyét az építészetben és a grafikában ugyanúgy, mint az egyes márkák széles körű hirdetési kampányaiban. Párizsi műtermében ő és szakértőkből álló csapata most valódi termékeket hoznak létre világszerte ismert márkák, például a Heineken, az Adidas, a Joop, az Alain Mikli, a Levi”s, az Ogo, Artemide, a Capellini és mások számára. Saját megfogalmazása szerint: A jó tervezés megtestesít egy jó ötletet, megold egy problémát, kiegészíti a projektet bizonyos módon, ad hozzá valami extrát. A jó tervezés kiemeli a márkát. Ennek érdekében eggyé kell válni a márkával, meg kell érteni, miről szól, és a tervezés nyelvén kell azt kifejezni. Engem a jövő érdekel, és az, hogyan fog a jövőben továbbélni az ötlet. És vele a márka. Ora Ito saját stílusát „tisztaként” jellemzi, ami az egyszerűség és összetettség egyesítését jelenti. Ötletei bátrak, szembeszállnak az elfogadott normákkal. Tervezéseiért számos nemzetközi díjat kapott, s a legnagyobb márkák, akikkel dolgozik, a sajátjuk mellé teszik az ő logóját is. Projektjeit ösztönösen választja ki, s leendő partnereinek először alá kell írniuk egy speciális dokumentumot, amely megtiltja a gyermekmunkát.