Magyar Termék Nagydíjjal tüntették ki az Axel Springer Budapest Kft. kiadásában megjelenő lakberendezési magazint, a Lakáskultúrát – ez az első alkalom, hogy sajtóterméket ismertek el a rangos díjjal.
A bíráló bizottság értékelése szerint „a Lakáskultúra a mindennapok hasznos értékeinek követe immáron negyven éve. 1964. évi alapításától kezdve tevékenyen szolgálja a magyar lakberendezési kultúra fejlődését. Mintákat ad a lakás és a lakókörnyezet otthonná válásához. Folyamatos megújulásával tevékenyen részt vesz a minőségi hazai környezetkultúra megteremtésében, jótékony befolyással bír az életmód, életstílus kialakítására.”
Az elismerés annál is inkább jelentős, hiszen az elmúlt másfél évtizedben a lappiacon sorra jelentek meg az újabb és újabb lakberendezési folyóiratok, így tehát a nagy múltú magazin a megerősödött konkurencia ellenére őrizte meg vezető szerepét. A Lakáskultúra szerkesztői elvei között fontos szerepet játszik, hogy olvasóit a korszerű, magas színvonalú lakáskultúra megteremtésére inspirálja, s arra ösztönözze őket, hogy vásárlásaik során egyaránt vegyék figyelembe a formatervezési, az ergonómiai és a környezetvédelmi szempontokat. A lapban bemutatott termékek – a legnívósabb hazai és külföldi gyártók, tervezők munkái – ehhez szolgálnak mintául, az ott ismertetett lakberendezési tárgyak, anyagok, technológiák is ezt az igényt kívánják felkelteni, erősíteni és kiszolgálni. Talán ennek a szellemiségnek is köszönhető, hogy a Lakáskultúra mára trendeket meghatározó és trendeket diktáló lappá vált.