Exkluzív irodai környezetben várja az irodához forduló magánszemélyeket, a mikro-, kis- és középvállalkozásokat, valamint civil szervezeteket Szeged Családbarát Közösségi Irodája, a TóOffice.
Milyen céllal rendezték be az irodát?
Közösségi irodánk létrehozásának célja, hogy partnereink igényes és nyugodt környezetben tudják fogadni ügyfeleiket.
Már a bejárat sem a szokásos, hiszen az épületbe belépve egy kihelyezett előtér fogadja a látogatókat, a környezettudatosság jegyében felújított polgári bútorokkal, a falon pedig a központ szellemiségéhez igazodva olyan egykor élt nők fotóival, akik meghatározó szerepet játszottak saját korukban. Így az épületben életnagyságú képen látható mások mellett Margaret Thatcher, Maria Montessori, Coco Chanel, Árpád-házi Szent Margit, Audrey Hepburn vagy Agatha Christie is.
A házban harmonikusan találkozik a polgári múlt és a modernkori jelen, hiszen a felújított bútorok mellett a 21. századi igényeket tökéletesen kielégítő irodai környezet is biztosított. Két konyhánkban lehetőséget biztosítunk ügyfeleinknek, hogy akár egy kávéra vagy teára megvendégeljék partnereiket, ezzel téve kényelmesebbé a megbeszéléseket.
Milyen infrastruktúrát használ a cég?
Kiváló infrastruktúrát tudtunk kiépíteni, a közösségi iroda kialakítása megfelel a 21. századi elvárásoknak. A kiépített kapacitás kiváló lehetőség induló vagy éppen terjeszkedő vállalkozásoknak, hiszen nincs szükségük önálló iroda fenntartására, a Tó Office mindenben a segítségükre van. A helyszínen 7 számítógépes munkaállomásunk van, amelyek közül az egyik fizikailag is akadálymentesített.
A körülmények egyaránt megfelelnek az egyéni felhasználóknak, és a csoportos megrendelőknek is. Egy ilyen lehetőség ebben a projektalapú gazdasági környezetben az átmeneti kapacitásbővítés problémájára is megoldást nyújthat. A helyszínen rendelkezésre áll egy exkluzív kialakítású, 6 fő befogadására alkalmas beltéri, és egy teraszon kialakított kültéri tárgyaló. A technikai feltételek adottak online konferencia-beszélgetésekre, valamint helyszínként szolgálhat tréningek, képzések, közösségi programok lebonyolítására is. Azaz, igyekeztünk mindent biztosítani, ami a kényelmes és sikeres munkavégzéshez szükséges.
Mit tudnak ajánlani az Önökhöz betérő vállalkozásoknak?
Nagyon kedvező áron kínáljuk telephelybejegyzési szolgáltatásunkat, irodabérletet, amelyekhez akár virtuális asszisztenseket is tudunk biztosítani. Ez azt jelenti a Vállalkozók számára, hogy mentesülnek a munkaadói kötelezettségek alól, azonban maguk mögött tudhatnak egy professzionális irodai segítséget, aki ha kell, elvégzi a papírmunkát, vagy segít a reklámkampány lebonyolításában. Itt azonban kifejezetten az elvégzett munkáért kell fizetni, nem a munkaidőért.
A konkrét árakról is ejtsünk néhány szót!
Ha egy cég Szegeden szeretne terjeszkedni, telephely szolgáltatásunk táblakihelyezéssel már havonta 5000 forint + ÁFA összegtől elérhető. Munkaállomás bérelése, amelyhez biztosítunk laptopot, internetet, nyomtatási, szkennelési lehetőséget és technikai segítséget, már óránként 500 forinttól elérhető. Ha valaki exkluzív tárgyalót szeretne bérelni, 2000 forintos óránkénti díjtól megteheti.
Klubszobánk, amely óránként 3000 forintért vehető igénybe work-shopok lebonyolítására alkalmas, de oktató helyiségünk is ugyanezen az áron bérelhető, ahol teljes felszerelést tudunk biztosítani akár egy informatikai képzéshez is.
Az iroda Szegeden, a Tó utca 4/b alatt található. Az érdeklődők a tooffice.hu oldalon is megtalálhatnak bennünket, informálódhatnak a szolgáltatásainkról, díjainkról.
Mégis hogyan tudott ez a jelen gazdasági körülmények között megvalósulni?
A szegedi Tudásklaszter Nonprofit Kft. néhány hónap múlva zárja a gyermekvállalás után munkába visszatérő nők elhelyezkedését segítő RENATA – Regionális Női Atipikus Alkalmazások című projektjét, amelyre mintegy 142 millió forintos Európai Uniós támogatást nyert. A szervezet a támogatás egy részéből tudta megnyitni családbarát közösségi irodáját. A Tó utcában kialakított új tér azonban sokkal több lehetőséget rejt magában. Az innovatív ötlet ugyanis, az édesanyák képzésén és munkába helyezésén túl, a vállalkozóknak professzionális irodát, tárgyaló helyszínt és számos szolgáltatást biztosít.
6723 Szeged, Tó u. 4/b
tooffice@tooffice.hu
tooffice.hu
+ 36 62 73-73-90