Prémium vásárlási utalvány minden évben, exkluzív ajánlatok, kedvezmények és nyereményjátékok is elérhetőek hamarosan XXXLutz-ként működő lakberendezési áruházak elindított törzsvásárlói programjában. Az XXXL Premium Card csak az egyike a Kika áruházak helyébe lépő üzletek újdonságainak, a vevők szélesebb választékkal és gyorsabb kiszolgálással is találkozhatnak október közepétől.
A korábbi Kika üzletek átalakítása teljes nyitvatartás mellett zajlik, a legtöbb helyen már felkerült az új logó, rajta az új névvel: XXXLutz. A hazai bútorkereskedelem meghatározó üzletláncának hat áruházán a tervek szerint október második hetében fejeződnek be az átalakítási munkálatok, amellyel lezárul a márkaváltás. Azonban nem egyszerű névváltásról van szó. A vásárlók természetesen továbbra is jogosultak lesznek a Kika Lakberendezési Kft-nél vásárolt termékek utáni garanciára, ahogy az XXXLutz vevőszolgálatához is fordulhatnak majd.
Az XXXLutz egyik legnagyobb újítása a mostantól Magyarországon is elérhető Premium Card program, a bolthálózat európai üzleteiben már sikeresen működő törzsvásárlói rendszer. Az XXXL Premium Card tulajdonosok számára vásárlási utalványt minden évben, exkluzív ajánlásokat, kedvezményeket, nyereményjátékokat biztosít az áruház. A törzsvásárlók hűségét minden év elején vásárlási utalvánnyal jutalmazzák, ennek értékét az előző évi vásárlások összege határozza meg. Ezenkívül minden hónapban az www.xxxlutz.hu oldalon és az aktuális prospektusban exkluzív újdonságokat, limitáltan elérhető termékeket és kedvezményeket kínál az XXXLutz klubtagjai számára, akiknek születésnapjukon is meglepetés-ajándékkal kedveskedik az áruház.
Ehhez mindössze az adatok megadásával igényelni kell a kártyát, amit az üzlet weboldalán is meg lehet tenni. Ezt követően pedig minden vásárlásnál csupán fel kell mutatni a kedvezményekhez, ajánlatokhoz. A kártya igénylése most további előnyökkel is jár, a jelenlegi márkaváltás során még egy autót is nyerhetnek a vásárlók.
A jogfolytonosság és a Prémium Card mellett azonban további előnyökre is számíthatnak a vevők. Az XXXLutz kiterjedtebb beszerzési hálózatának, nagyobb beszerzési volumenének köszönhetően a Kikánál szélesebb választékot és kedvezőbb árakat kínál a megújuló áruházlánc. A hazai beszállítók megtartása mellett Magyarországon eddig ismeretlen prémium és saját márkák jelennek meg, de megmaradnak a Kika választékában már megszokott gyártók és modellek is, köztük olyan, a magyar vásárlók körében kedvelt márkák, mint az Andante vagy a Cardo. Az Üllőn működő új központi raktárnak köszönhetően pedig 15-20 százalékkal nő azoknak a termékeknek az aránya, amelyeket a vásárlók azonnal hazavihetnek. A legnagyobb választék a legnagyobb, fővárosi és budaörsi üzletekben lesznek megtekinthetők, de természetesen minden termék megrendelhető lesz a vidéki üzletekből is.
Az XXXLutz emellett segítséget nyújt a tervezéstől a beszerelésig: 3D konyhatervezés, online vásárlás, kedvező részletfizetéssel áruhitel, függönyvarrás, kisteherautó-bérlés és a bútorok összeszerelése is elérhető lesz az XXXLutznál.
A Lakáskultúra Online ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legújabb lakberendezési trendekért, kreatív ötletekért és a magazinnal kapcsolatos friss infókért, valamint látogass vissza a www.lakaskultura.hu-ra, ahol új lakásokkal, tippekkel várunk minden nap!