Lezárult az újságíró és blogger pályázat
Véget ért a NESCAFÉ® Dolce Gusto® Divattervezés a ruhákon túl című újságírók és bloggerek számára kiírt pályázata. A nyertesek személyesen a zsűritagoktól, Tóth Bori divattervezőtől és Farkas Lívia életmód bloggertől vehették át az extravagáns díjakat.
A tavaly meghirdetett pályázatra olyan riportokkal, cikkekkel és blogposztokkal lehetett jelentkezni, melyek azt mutatták be, hogyan vált a dizájn a mindennapjaink részévé, és milyen használati tárgyak segítségével szivárgott be háztartásunkba. A pályamunkákhoz az inspirációt a kultikus spanyol tervező nevét viselő NESCAFÉ® Dolce Gusto® Agatha Ruiz de la Prada kávégépek adták, melynek egyikét a legeredetibb alkotások készítői haza is vihették.
Mind a blog és újságíró kategóriában beérkező alkotások más és más szemszögből közelítették meg a témát. A blogger kategória nyertesének pályázata például azt mutatta be blogposztjában, hogy egy, a divat világából érkező tervező hogyan volt képes gyökerestül felforgatni és átformálni a lakberendezés világát. Míg mások a konyhai dizájntárgyak, használati eszközök oldaláról közelítették meg a témát, vagy éppen az izlandi ’dizájnrobbanást’ szőtték bele alkotásaikba.
Nyertesek
Újságíró kategória:
1. helyezett: Vincze Barbara
2. helyezett: Kiszely Noémi
3. helyezett: Kormos-Rényai Katalin
Blog kategória:
1. helyezett: Kosztolányi Tímea
További információk: www.dolce-gusto.hu/prada