Itt az IKEA új limitált kollekciója, mely a hivatalos IKEA logót fő dizájnelemként használja. A kollekció neve EFTERTRÄDA, ami svédül utódot jelent. Pólók, kapucnis pólók, táskák és ernyők az újdonságok között.
Újdonság nyárra
Az IKEA bemutatja új limitált kollekcióját, mely a hivatalos IKEA logót fő dizájnelemként használja. A kollekció neve EFTERTRÄDA, ami svédül utódot jelent. A bútoráruház éveken át a csúcskategóriás divatmárkák előtt tisztelgett, így itt volt az ideje egy saját kollekció megalkotásának! Az IKEA Japan a svéd IKEA-val szoros együttműködésben kifejlesztett egy a tokiói emberek által ihletett kollekciót, melyhez az inspirációt a számtalan lopott logó és hamis márkaelemek adta.
Az újdonságokat bemutató kollekció az IKEA Japán nevéhez fűződik, melyet szoros együttműködésben az IKEA of Swedennel hoztak létre – a tokiói és a világ IKEA rajongói által inspirálva és nekik készítve. 2020 közepén már sikeresen debütált Japánban, és 2021. július 1-től Magyarországon, Csehországban és Szlovákiában is elérhető.
„A legelső olyan kollekciónk, amely a hivatalos IKEA logót fő dizájnelemként használja, és a lakberendezés iránti odaadásunkat egyszerű, mindennapi használati tárgyakon és ruhadarabokon jeleníti meg. A vonalkóddal a legkeresettebb termékünk, a BILLY könyvespolc előtt tisztelgünk” – magyarázza Karl Doctor, az IKEA csehországi-magyarországi-szlovákiai régiójának értékesítési vezetője.
A különleges kollekciót az áruházakban és online is meg lehet vásárolni, melyben többek között fürdőlepedő, táska, kulacs, póló, kapucnis pulóver és esernyő is helyet kapott. További részletek a termékekről és az árakról az IKEA.hu weboldalon található.
A Lakáskultúra Online ott van a Facebookon és az Instagramon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legújabb lakberendezési trendekért, kreatív ötletekért és a magazinnal kapcsolatos friss infókért, valamint látogass vissza a www.lakaskultura.hu-ra, ahol új lakásokkal, tippekkel várunk minden nap!