Exkluzív ügyfélkiszolgálási megoldásaival lett az Év Marketingese Ambrus Barbara enteriőrtervező, lakástextil-specialista.
Ambrus Barbara a lehető legexkluzívabb ügyfélkörnek dolgozik, olyan megrendelőket tudhat magáénak, mint például a Four Seasons Hotel Gresham Palace, melynek berendezési és textilmunkáiért felelt. Ő az, aki megálmodja a házak, villák, szállodák ruháját, majd drapériákba, függönyökbe, párnákba, kárpitokba, szőnyegekbe, tapétába öltöztetve életre kelti a tereket, utánozhatatlan miliőt teremtve.
Ambrus Barbara kompromisszummentes szolgáltatással és exkluzív ügyfélkiszolgálással építette ki exkluzív ügyfélkörét. Elmondta, hogy a teljes körű diszkréció magától értetődő alapfeltétel, ahogyan az is, hogy bármikor elérhetőnek kell lennie.
Ambrus Barbara szerint nagyon is tudatos, megfontolt, értékteremtő befektetésekben gondolkodnak egy-egy beruházáskor. Fontos számukra az időtállóság, az egyediség, ezért kizárólagosságot biztosít az általa tervezett dizájnra, termékekre.
A Lakáskultúra Online ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legújabb lakberendezési trendekért, kreatív ötletekért és a magazinnal kapcsolatos friss infókért, valamint látogass vissza a www.lakaskultura.hu-ra, ahol új lakásokkal, tippekkel várunk minden nap!