Az ingatlanközvetítés nem csak pörgés és izgalom: az elavult papír alapú adminisztráció sok ingatlanos életét keseríti meg. Erre és még sok más kihívásra megoldás Agora nevű alkalmazás, aminek a tesztelésében most Te is részt vehetsz!
Érdekes módon az ingatlanközvetítő szakmába még nem gyűrűztek be a modern digitális megoldások. A szerződéskötés és az ingatlan adatainak rögzítése még mindig papírok kitöltögetésével kezdődik, amit ráadásul majd újra fel kell vinni számítógépre. Ez a dupla munka nem kevés bosszúságot okoz az ingatlanosoknak. De az sem sokkal örömtelibb tevékenység, amikor az ingatlanokat egyesével kell feltöltögetni a hirdetőoldalakra, vagy amikor e-mailek hadát kell írni az ügyfeleknek.
Mennyivel könnyebb lenne mindezt automatikusan, a mobiltelefonról intézni! Ezt teszi lehetővé az Agora, ami az ingatlanközvetítés minden folyamatára komplex megoldást kínál.
Üzletkötés azonnal
Az Agorával a papírmunka már a múlté! Mindössze a mobiltelefonra van szükség, és az ingatlan máris felvihető a felhő alapú adatbázisba. És a szerződéskötéssel sem kell már bajlódni: a hamarosan érkező elektronikus aláírás funkcióval ugyanis a helyszínen rögzíthető a megbízás, és az üzletkötés azonnal megtörténik.
Plusz pont: elektronikus üzletkötés ráadásul nem csak az ingatlanközvetítőnek és az ügyfélnek kényelmes, hanem még a környezetet is kíméli!
Még több időmegtakarítás automatizálással
Rengeteg idő takarítható meg az Agora automatikus ajánlatküldő funkciójával. Az ügyfél számára érdekes ingatlan ugyanis mindössze egy kattintással rögtön kiküldhető e-mailben. De a fejlesztők még ennél is továbbmentek: már készül az a mesterséges intelligencia, amely az addig küldött ingatlanok alapján önállóan képes megtalálni és kiküldeni további, az ügyfél számára ígéretesnek tűnő ingatlanokat.
Ugyancsak unalmas tevékenység az ingatlanok meghirdetése egyenként, külön-külön minden hirdetőfelületre. Az Agorával azonban erre is van megoldás! Az alkalmazás automatikus hirdetőoldal-szinkronizálás menüpontjában ugyanis hamarosan egy kattintással átszinkronizálhatjuk majd az eladásra szánt ingatlanokat a legfontosabb hirdetőoldalakra és a Facebookra is.
Támogatás a mindennapi tevékenységekben
Az ingatlanosok rémálma, hogy a feladatok forgatagában elfeledkeznek egy fontos találkozóról, vagy lakásmutatásról. Az Agora használatával ez nem történhet meg többé: az automatikus értesítések ugyanis időben emlékeztetnek.
Az alkalmazás másik hasznos újítása az intuitív térkép funkció, amivel jelentősen leegyszerűsödik az ingatlanok keresése. Nem kell emlékezni már az utcanevekre: elegendő az adott területre egy karikát rajzolni, és máris könnyedén megtalálhatóak a keresett ingatlanok.
Átláthatóság az egész irodának
Mivel a felhőalapú szolgáltatás bárhol, bármikor elérhető telefonról, ezért sokkal gyorsabbá, könnyebbé válik a közös munka. Az ingatlan feltöltése után a kollégák máris elkezdhetik a munkát a megbízásukkal, de bármikor lehet keresni egymás portfóliójában is.
A fejlesztők az ingatlanirodák vezetőiről sem feledkeztek meg. Nemsokára megjelenik a kizárólag nekik szánt vezetői admin felület, amivel azonnal látható, hogy melyik értékesítő éppen melyik ingatlanon dolgozik. Sőt, különböző kimutatásokat is készíthetnek az iroda teljesítményéről, amik megkönnyítik a megfelelő döntéshozatalt is.
Szeretnéd az időd 65%-át megspórolni? Segíts a tesztelésben!
Az applikáció jelenleg Béta (teszt) verzióban működik, így az összes elérhető funkció ingyenesen használható. Ha szakmabeli vagy és szeretnéd felpörgetni az üzletet, akkor most itt a lehetőség! A fejlesztők szívesen fogadják a tesztelőket, hogy a visszajelzések alapján tökéletesíthesség az applikációt és még jobb szolgáltatást nyújtsanak.
Jelentkezni az alapítók e-mail címére küldött üzenettel lehet, vagy pedig a honlapon, a Kapcsolat fül alatt.
laszlo@agora-solutions.org
gabor@agora-solutions.org
(PR cikk)