Egy olyan kisfilmet osztott meg Orbán Ráhel az Instagramján, amelyet az elkövetkező napokban világszerte több millióan fognak látni: a BDPST Group és az NBCUniversal együttműködésében megvalósult videók a Vörösmarty téren található Dorothea Hotelt és ezáltal Budapestet, mint vonzó európai turisztikai célpontot mutatják be a nagyközönségnek a CNBC International tévécsatornán.
Az NBCUniversal CMO Now sorozata keretében készült kisfilmekben a Dorothea Hotel, Budapest, Autograph Collection megvalósításában részt vevő szakértők osztják meg gondolataikat a közelmúltban megnyitott ötcsillagos szálloda magyar hagyományokra építő koncepciójáról, illetve a főváros turizmusában rejlő lehetőségekről.
„Budapestnek szüksége van többet költő turistákra. Többek között ezért is nyitottuk meg a Dorothea Hotelt, hogy emeljük a szolgáltatási színvonalat és felrázzuk a piacot” – mondta a riportban Orbán Ráhel, a BDPST Group kreatívigazgatója.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Az elkészült kisfilmekben olyan neves szakemberek szólalnak még meg, mint Piero Lissoni, világhírű olasz építész, művészeti vezető, a Dorothea Hotel tervezője.
„Budapest olyan, mint egy kincsesláda, a történelmi múltja, a modernitása és az élhetősége miatt pedig egyre inkább az újgenerációs utazók vágyott célpontjává válik” – osztotta meg gondolatait Piero Lissoni.
A Dorothea Hotel példáján keresztül Budapestet is népszerűsítő kisfilmeket 2024 júliusában kezdi el sugározni a CNBC International a kereskedelmi reklámszüneteiben.
https://www.youtube.com/watch?v=YWAgQ5n-dvI
A Marriott Bonvoy portfóliójába tartozó Dorothea Hotel, Budapest, Autograph Collection tavaly november óta várja a vendégeit Budapest szívében, a Vörösmarty tér szomszédságában, az ünnepélyes nemzetközi nyitóeseményét pedig idén májusban tartották. A Budapest ikonikus V. kerületében három, különböző korban és stílusban épült épületet összefogó háztömbben életre kelt új szálloda a nevét Mária Dorottya württembergi főhercegnőről, az 1800-as évek befolyásos közéleti személyiségéről kapta, aki férjével, Habsburg József nádorral együtt jelentős kulturális és gazdasági fejlődést hozott a fővárosnak.
A Lakáskultúra Online ott van a Facebookon és az Instagramon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legújabb lakberendezési trendekért, kreatív ötletekért és a magazinnal kapcsolatos friss infókért, valamint látogass vissza a www.lakaskultura.hu-ra, ahol új lakásokkal, tippekkel várunk minden nap!