A Nespresso és a Tipton Eyeworks együttműködésének köszönhetően az újrahasznosított alumínium kávékapszulák most trendi szemüvegekként kelnek új életre.
Újrahasznosítás, kényelem és minőség, olyan ismérvek, amelyek mellett a Nespresso a kezdetektől fogva elkötelezte magát. Idén májusban a márka exkluzív együttműködést kötött a Tipton Eyeworks-szel, hogy felhívja a figyelmet az újrahasznosítás fontosságára. Ennek eredményeként született meg az újrahasznosított alumíniumból készült, Nespresso Kazaar, Livanto, Dharkan és Roma kávék ihlette, szuperlimitált mennyiségben gyártott Tipton Inspired by Nespresso szemüvegkeret kollekció, melynek egyedi darabjai máris a hazai hírességek kedvenceivé váltak!
Amikor a Nespresso megalkotta az első kapszulába zárt, adagolt kávé koncepcióját, az elsődleges szempont az volt, hogy a kiváló ízélmény biztosítása érdekében a kávé a lefőzés pillanatáig a lehető legfrissebb maradjon. Így választották ki az alumíniumot, amely tökéletesen védi a kávét a fénytől, a levegőtől és a nedvességtől, megőrizve az őrlemény frissességét. További előnye pedig, hogy korlátlan alkalommal újrahasznosítható, az újrahasznosított alumíniumból pedig számtalan további termék készülhet.
A Nespresso újrahasznosítási programja idén májustól tovább bővül az üzleti szektor, elsősorban az irodaházak, a szállodák és az éttermek igényeihez szabott speciális Nespresso Professional kávépárnák visszagyűjtésével. Emellett a hagyományos Nespresso kávékapszulákat egy éve már nemcsak a Nespresso Boutique-okban adhatják le a hazai kávérajongók, hanem kényelmesen otthonukból, a Nespresso futárszolgálatának segítségével az ország bármely pontjáról visszaküldhetik, újrahasznosításukról pedig a cég gondoskodik.
A Nespresso világszerte újra és újra egyedi ötletekkel rukkol elő, hogy látványos és kreatív módon mutathassa be, hogy az újrahasznosított alumínium milyen sokféleképpen nyerhet új életet. A svájci Victorinox bicska és a Caran d’ Arche toll után a Nespresso idén egy világhírű, részben hazai márkával lép itthon együttműködésre, a Tipton Eyeworks-szel, amely újrahasznosított anyagokból, kézzel készített szemüvegeket gyárt és értékesít. A cég szemüvegeit viseli többek között Sir Elton John, Bono, Robbie Williams és Sir Richard Branson is. Az együttműködés során a Tipton az újrahasznosított alumíniumból négy Nespresso kapszula, a Kazaar, a Livanto, a Dharkan és a Roma által inspirált egyedi tervezésű szemüvegkeret-kollekciót készített.
A két cég ezzel a közös projekttel kívánja felhívni a figyelmet az alumínium visszagyűjtésének, és újrahasznosításának fontosságára, felhasználásának sokoldalúságára. Noha a keretek külön kereskedelmi forgalomban nem lesznek elérhetők, több hazai hírességen találkozhatunk majd velük. A Nespresso ugyanakkor vásárlóinak is szeretne kedvezni ezzel az egyedi kollekcióval, így számukra is elérhetővé teszi, limitált mennyiségben.
– Büszkék vagyunk rá, hogy a világon egyedülálló módon mutathatjuk be, milyen sokoldalúan felhasználható az alumínium. Környezettudatos vállalatként felelősségünk, hogy amellett, hogy felhívjuk a figyelmet az újrahasznosítás fontosságára, segítsük is ebben a vásárlóinkat. A Tipton Eyeworks-szel közös együttműködésünk amellett, hogy társadalmilag is fontos ügyet szolgál, a Nespresso stílusosságát, minőségét és kreativitását is jól szimbolizálja – tette hozzá Gyovai Györgyi, a Nespresso magyarországi vezetője.
– Nagyon örültem a Nespresso megkeresésének, mert már egy ideje foglalkoztat, hogy valamilyen újrahasznosított fémet kipróbáljak a szemüvegek készítéséhez. Az alumínium erre egy tökéletes anyag, és a kávékapszulák színei egyből beindították a fantáziánkat. Hosszú tervezés előzte meg a kollekciót, de büszkék vagyunk a végeredményre, és szívesen dolgoznánk újrahasznosított alumíniummal akár rendszeresen is a jövőben – mesélte Zack Tipton, a Tipton Eyeworks alapítója.