Webáruházzal ünnepel a piacvezető kávéforgalmazó vállalat
A Tchibo elindította hazai webáruházát, s ezzel a kávé mellett, az üzleteiben kapható, hetente változó termékkínálata is országosan elérhetővé vált.
A Tchibo Budapest Kft. a gazdasági válság és a nehéz piaci körülmények között is folyamatosan és dinamikusan fejlődik, jelenleg értékben és mennyiségben is piacvezető az őrölt kávé hazai piacán.
„Piacra lépésünk óta eltelt két évtizedben folyamatos fejlődésen mentünk keresztül, melynek során egyre szélesebb vásárlói körben lettünk ismertek és elismertek. Így a Tchibo ma már nem csak egy kávé márkát jelent. Kiskereskedelmi üzletágunk 2007-ben indult, amikor megnyitottuk az első magyarországi Tchibo-üzletet. Azóta hat újabb üzlettel bővült hálózatunk, és most, a webáruház elindításával belépünk az e-kereskedelembe is.” – mondta Andrzej Jackiewicz, Tchibo Budapest Kft. ügyvezető igazgatója.
Egyedülálló üzleti modelljük lényege, hogy üzleteikben a kávé mellett hetente változó tematikus kínálattal jelentkeznek. A saját designergárdával rendelkező hamburgi központ a trendek figyelembe vételével határozza meg az egyes fázisok termékpalettáját, és tervezi meg a kollekciókat. Visszatérő témáik a ruházat, a gyermekfelszerelés, konyhai és fürdőszobai kiegészítők, kerti kellékek, szezonális termékek.