A NESCAFÉ® Dolce Gusto® Magyarországon kreatív alkotói pályázattal ünnepelte új, Agatha Ruiz de la Prada Dots kollekciójának piacra dobását.
Az Agatha Ruiz de la Prada által megálmodott kávéfőző gép volt az ihletője a „Kreatívok Harca” pályázatnak, melyhez kreatív papírjaival a Papyrus Hungária Zrt.
Az alkotásokat Agatha Ruiz de la Prada, divattervező; Tóth Bori, divattervező; Auth Attila, grafikus mester; Román Balázs, a Kreatív főszerkesztője; Szilva Mónika, a Nestlé Hungária Kft. marketingigazgatója, és Dan Andersson, a Papyrus AB alelnöke értékelte.
A különböző művészeti és szakmai színtereken mozgó szakemberek más-más látószögből értékelték a pályaműveket, ám leginkább a letisztult képi világú, a tervező egyéniségét leginkább megmutató, egyedi megközelítéseket díjazták.
„Számomra az a legnagyobb kihívás, hogy az ipari tárgyak, design termékek esetében is meg tudjam mutatni a saját személyiségemet, hogy érezhető legyen az a művészi és emberi világ, amit képviselek. Tervezőként ez egy kreatív játék, de egyben nagyon nagy energiát és odafigyelést igényelő munka is. Az egyedileg készített tárgyak mindig sokkal inkább magukon viselik alkotójuk személyiségjegyeit. Ezért érdemes megmérettetnie magát minden fiatal művésznek ilyen vagy ehhez hasonló versenyeken, hisz azt soha sem tudhatjuk előre, hogy melyik alkotásunk fut majd be.” – üzente a pályázóknak, és minden kreatív szakembernek Agatha Ruiz de la Prada, a zsűri elnöke.
Nyertesek:
Ügynökségi kategria:
1. helyezett: Beflex – papírtálca látványterv
2. helyezett: Beflex – színek (grafikai terv)
3. helyezett: KOZ – fotógrafika
Diák kategória:
Kovácsik Bence – kaleidoszkóp (grafika)
Autonóm alkotó kategória:
Horváth Szabina – Mázli (festmény kávéval festve)