Ezek lettek a Zewa Designer Pályázatának legütősebb tervei.
Sajtótájékoztatóval egybekötött kiállításon hirdette ki és köszöntötte Designer Pályázatának nyerteseit a Zewa. A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem hallgatóinak 17 pályaműve közül nem csak a szakmai zsűri választotta ki kedvencét, hanem a fogyasztóknak is lehetőségük nyílt voksolni arra az alkotásra, amelyet legszívesebben elfogadnának otthonukban. A zsűri döntése alapján a Designer Pályázat nyertese Levkovets Yevgeniy lett, a közönségdíjat pedig több mint 6000 szavazattal Rudokasz Bianka vehette át.
A Zewa márka számára évtizedek óta fontos az innováció, az újító szemlélet, ezért is hívta életre a pályázatát, amely által a száraz és nedves toalettpapír együttes tárolására kíván megoldást nyújtani. A pályázatot a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gép- és Terméktervezés Tanszék harmadéves diákjai között hirdette meg a vállalat egy gyakorlati tantárgy részeként.
A hallgatók egy előre meghatározott szempontrendszer szerint dolgoztak: figyelembe kellett venniük, hogy a terv megvalósítható és higiénikusan tárolható legyen, emellett pedig praktikus, esztétikus és könnyen újratölthető eszközök szülessenek a tervezőasztalon. A szakemberekből álló zsűri – Farkas Vilmos, a Publicis One kreatív igazgatója, Hadnagy Tímea enteriőr tervező, Hegedűs Eszter, az Essity brand managere, Hosszú Gergő, Magyar Design Díj zsűrijének tagja, a CoandCo Designcommunication Kft. tulajdonosa és Varga András, a BME Gép- és Terméktervezés Tanszék mesteroktatója – a szemeszter során végig követte és szakmailag segítette a hallgatókat.
Döntésük alapján a nyertes Levkovets Yevgeniy lett, akinek a műve a megadott szempontoknak leginkább megfelelt. A zsűri mellett a fogyasztóknak is lehetőségük nyílt arra, hogy voksukkal támogassák a számukra legkedvesebb alkotást. A www.zewaprojekt.hu oldalra összesen több mint 50 000 szavazat érkezett, amelyből 6 000-nél is több kattintás Rudokasz Bianka modelljén landolt, mellyel ő lett a Zewa Designer Pályázat közönségdíjasa.
– Amellett, hogy segítsünk megtalálni a nedves toalettpapírok végleges helyét a fogyasztók fürdőszobájában, céljaink között szerepelt az is, hogy támogassuk a jövő tehetségeit, akik a verseny keretein belül éles helyzetben mérhették össze tudásukat és kreativitásukat. Az eredményhirdetéssel a projekt életében új fejezetet nyitottunk: szeretnénk, ha ezek a tervek már nem csak a tervezőasztalon léteznének, hanem valódi, használható megoldásként jelennének meg otthonainkban, ennek érdekében megkezdtük a tárgyalásokat a gyártásról – foglalta össze Hegedűs Eszter, a Zewa brand managere.
A Zewa márka évtizedek óta gondoskodik otthonunk minőségi és egyben igényes higiéniai papíreszközeiről. A száraz és a nedves toalettpapír együttes használatára eddig még nem létezett tökéletes megoldás, a BME hallgatóinak köszönhetően azonban most sikerült megalkotni a tökéletes tárolót, melyet remélhetőleg a fogyasztók is viszontláthatnak hamarosan.
A Lakáskultúra Online ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legújabb lakberendezési trendekért, kreatív ötletekért és a magazinnal kapcsolatos friss infókért!